tisdag 25 september 2012

Hemlagat



Under FitnessFighten äter man bara hemlagat. Jag måste ha med mig matlådor både till skolan och till jobbet. I början tog jag med mig matlådorna i olika (oftast fula) påsar, men efter någon vecka tyckte jag att mina goda matlådor förtjänar en snyggare väska, så jag investerade 39 kr i en lunchväska. I den får min lunch, mina mellanmål och till och med min vattenflaska plats.

Praktiskt och snyggt

Synd bara att den idag innehåller exakt samma maträtter som igår. Till mellanmål har jag ätit (på förmiddagen) och kommer att äta (på eftermiddagen) en ½ banan med minikeso och till lunch äter jag chili con carne med keso. Det är inget fel på någon av rätterna, de är goda och nyttiga, men jag känner att det skulle vara trevligt att äta något annat imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar