tisdag 4 september 2012

Huvudvärk och många toabesök


Sedan igår morse har jag varit på toa minst 100 gånger, känns det som. Jag är kissnödig HELA tiden och måste verkligen gå till damernas var och varannan timme. Det sägs bero på att jag har dragit ner på kolhydraterna i och med att jag följer FitnessFightens kostprogram. Lite jobbigt är det, dels när man jobbar i grupp som vi gör den här veckan och jag måste ursäkta mig med (väldigt) jämna mellanrum, men mest när jag ska åka in till skolan eller därifrån hem. Även om jag går på toa precis innan jag ska kliva ut genom dörren hinner jag bli nödig igen innan jag är framme... men men, det är bara att gilla läget och dricka mycket vatten.
 
Inte nog med detta "problem", så vaknade jag med en jobbig huvudvärk (om det finns någon koppling mellan den och FF vet jag inte) i morse och trots att jag tog en värktablett på en gång tog det ganska lång tid innan den försvann. Dessvärre återkom den också senare under dagen, så efter lunchen blev det en till huvudvärkstablett... Nu efter middagen känns huvudet okej, så jag ska iväg och träna. Fast först ska jag på toa förstås. ;o)

Jag återkommer med tränings- och matrapport om en liten stund.

1 kommentar:

  1. Oj, det låter jobbigt med huvudvärk och en massa toabesök :/ Men jätte duktigt av dig att du kör på ändå! Heja heja! Ser fram emot nästa rapport! Kram <3

    SvaraRadera