söndag 16 september 2012

Grötfrukosten


har förhoppningsvis kickat igång min förbränning och gett mig tillräckligt mycket energi för att orka med hushållssysslorna jag vill ägna tid åt på förmiddagen.

Grötfrukost (312 kcal)
  • 40g (ca 1dl) – Havregryn
  • 2dl vatten till att koka gröten i
  • 1,5dl –Lättmjölk
  • 2 st – Knäckebröd
  • 2 st – Skinkskivor
  • 40 g – Minikeso
Innan jag ska träna måste jag hinna med ytterligare en måltid (blir nog en lunch) och med hjälp av energin den kommer att ge mig borde jag klara av att köra både FF-passet och vara med på pilatesklassen. Så fort jag kommer hem från gymmet, kommer jag att ta ett mellanmål för då ska ganska exakt 3 timmar ha gått sedan lunchen. Efter ytterligare några timmar väntar middag hos svärföräldrarna. Och efter det kommer jag bara att äta mellanmål/kvällsmål.

Hur ser Din matdag ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar