fredag 29 april 2011

60 minuter för hälsan och en snyggare kropp

Det blev en härlig timme ute i det fria. Först promenerade jag längs kanalen där jag också sprang uppför en backe, sen gick jag fram till bron som jag sprang över med en kort vila för jag var tvungen att ta en bild eftersom vyn bara blir finare ju närmare sommaren vi kommer.

Jag fortsatte gå längs andra sidan kanalen till Kusens backe, där jag körde en 1,2 km lång runda med intervaller.

Utfall från en stolpe till nästa, sen en lite längre sträcka med löpning och till slut promenad med långa kliv mellan de kommande stolparna och samma set igen tills jag kommit runt.

När rundan i skogen var avklarad gick jag hem med snabba steg för att stretcha och varva ner efter att pulsen har varit uppe på 175 slag/minut som högst och medelpulsen låg på 134. Kaloriförbrukningen hamnade på 539 kcal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar