torsdag 7 april 2011

Siffror

Skönt att det fortfarande var ganska ljust när jag var på väg hem från gymmet runt kl 20:15:

Träningen idag:

  • 50 minuter Aerobics, maxpuls 199, medelpuls 136, kaloriförbränning 475.
  • 55 minuter Antistress Yoga.
  • Fys & Självförsvar var jag tvungen att skippa eftersom jag vill kunna somna tidigt idag och sova tillräckligt mycket innan klockan ringer kl 4 imorgon bitti.

Sen har jag tagit fram måttbandet och fick fram dessa skrämmande siffror:

Jag vill minnas att jag hade större siffror när de kollade midjemått och höftmått på Hälsomässan i november, men jag kommer tyvärr inte ihåg. Jag måste leta reda på pappren därifrån, för alla mina värden vill jag gärna jämföra på nästa mässa.

Det är en sak jag minns sedan tidigare: jag har haft ett höftmått på 116 cm någon gång, så där kan jag redan se att träningen har gett resultat.

Nu är det dock dessa siffror som gäller och det är de här som ska förändras. Jag kommer att fortsätta jobba stenhårt för att de ska bli mindre om en månad.

Säg att jag kommer att lyckas!!!

1 kommentar: