onsdag 20 april 2011

Härlig vårdag

Jag cyklade till massagen, cyklade runt i stan och sen cyklade hem, och det var riktigt roligt att cykla. Jag älskar att trampa och se att jag kommer någonvart. Att känna vinden i ansiktet och solstrålarna mot huden var en underbar känsla. Våren har verkligen kommit till Szolnok och Ungern.

Det var riktigt varmt idag, så det räckte med en t-shirt och en kjol. Solglasögonen hade jag också nytta av.

Jag märkte skillnad mot när jag cyklade på samma vägar i somras. Nu var det mycket lättare att få fart på cykeln, musklerna fick naturligtvis jobba även nu, men det kändes inte lika jobbigt som för ca 9 månader sedan. All träning på Sydpoolen har verkligen gett resultat och det är ju jättekul att se. För att fortsätta utvecklas har jag bokat in mig på de första passen till onsdagen nästa vecka och snart bokar jag Fys & Självförsvar till torsdagen också.

Eftermiddagen tillbringades i trädgården där jag kunde sola, leka lite med vår söta hund och bara njuta av att vara hemma.

Hur har Ni haft det idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar