lördag 2 april 2011

Gott te

Köpte detta te idag.
Bilden är hämtad från denna sida.

Den färgglada, mönstrade förpackningen såg lockande ut. När jag läste att det var ett svart te som var kryddat med ingefära, kanel, kardemumma, svartpeppar och kryddnejlika var jag bara tvungen att köpa.

Teet doftade riktigt gott så fort jag hällde upp en kopp och jag blev inte besviken på smaken heller. Jag tycker att de lyckades krydda teet med lagom mycket kryddor. Gillar du starkare smaker blir du dock kanske lite besviken, men jag tyckte att det var så gott att jag har hällt upp en till kopp nu!

Jag borde lägga mig snart, för imorgon bitti väntar träning. Jag ska först prova ett nytt pass, sen ska jag delta i ett av mina favoritpass där Juan är instruktör.
Jó éjszakát!

1 kommentar:

  1. kul att du får instruktören att ställa upp på bild! =)

    SvaraRadera