tisdag 19 april 2011

Aldrig

har det sett ut så här i Mina sidor.

Jag har oftast en lång lista med alla bokningarna som jag har gjort, träningspass som jag kan se fram emot.

Varför har jag inga bokningar nu då? Saken är den att det är 1 vecka innan passen man kan boka dem, och eftersom jag åker iväg idag, och inte kommer hem förrän sent på kvällen nästa tisdag, har jag inte kunnat boka in mig på några klasser ännu. ÄNNU säger jag för imorgon kommer jag att börja fylla på listan med nästa veckas gruppträningar.

Nu gäller det att packa väskan så att jag håller mig inom 10 kg-gränsen. Pulsklockan, lite träningskläder och –skor får följa med. Jag ska försöka träna även under semestern.

Vart ska jag? Om några timmar sitter vi i bilen på väg till Skavsta, sen på knappa 2 timmar flyger vi till Budapest och därifrån tar det en timme med bil att komma hem till Szolnok, där jag är född och uppvuxen.

Oh, vad det ska bli roligt att komma hem till mamma, pappa, syrran och hunden! ;o) Jag kommer förhoppningsvis att kunna tillbringa mycket tid utomhus eftersom enligt väderprognosen borde det vara runt 21-24 grader de närmaste 7 dagarna. De lovar också mycket sol! Längtar!

2 kommentarer: