söndag 17 april 2011

Det är inte mycket kvar

av denna träningsvecka, så jag tänkte göra en sammanfattning. Tyvärr blev det inte lika många träningstillfällen som jag hade planerat. Jag var tvungen att lyssna på min mage som inte mådde bra under några dagar och på min kropp som behövde återhämtning så jag tog det väldigt lugnt torsdag-lördag.

Trots 3 vilodagar hann jag med följande:

Fysisk träning – 6 pass:

  • Walking x2
  • Step Intervall
  • Afrodans
  • Cirkelträning
  • Promenad

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 2 pass:

  • PowerYoga
  • Yogalates

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 3509 kcal

Imorgon börjar en ny träningsvecka som kommer att bli lite annorlunda eftersom jag åker söderut på tisdag kväll och ännu inte riktigt vet hur mycket jag kommer att kunna träna, men det visar sig!

Nu är det läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar