lördag 30 april 2011

Vad är det som händer kl 3:30 på morgonen?

Det skulle jag vilja veta. De senaste nätterna vaknade jag mitt i natten prick 3:30 utan anledning, eller finns det någon förklaring? Varför just då? Jag la mig inte vid samma tidpunkt på kvällarna, ändå vaknade jag exakt samma tid...konstigt.

Men det är inte konstigt att jag inte har känt mig utvilad de senaste morgnarna när klockan ringde inför arbetsdagen.

Inatt sov jag i och för sig i ca 9,5 timme, men utan de vakna 30 minuterna hade sömnen varit ännu bättre. Det som ändå var positivt var att jag vaknade själv innan kl 8 imorse och jag tycker att det är mycket trevligare att vakna utan att klockan tjatar.

Jag har nu ätit frukost, och har fortfarande mycket tid på mig att försöka plocka lite i lägenheten och städa innan det är dags att bege sig till Huddinge. Kommer naturligtvis att äta något mellanmål innan spinningen, men vet inte riktigt vad det blir ännu.

Vi hörs efter Cykeleventet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar