tisdag 19 april 2011

Pyssla-om-sig-själv-vecka

skulle jag kunna döpa de kommande sju dagarna till. Som jag skrev förut, kommer jag att ladda batterierna med hjälp av solenergi och tid med min kära familj i Szolnok.

Jag har också berättat om att jag just nu inte har någon lista med bokade träningspass.

Däremot har jag en lista över sådant som jag tänker unna mig i Ungern:

  • Thai massage (blev "beroende" på Thailands-resan)
  • Ansiktsbehandling
  • Träffa kompisar
  • Besök hos frisören (jag kommer antagligen inte att be om några drastiska förändringar, men det ska bli skönt att fräscha upp håret lite)
  • Manikyr och Pedikyr (det blir alltid så fint när någon annan gör det och det är mycket enklare också ;o))
  • Klassisk massage

Det ska bli helt underbart!

Vad brukar du göra när du vill ge lite extra till dig själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar