söndag 10 april 2011

En härlig söndag väntar

Jag inleder dagen med en frukost, sen ska jag väcka kroppen och få i mig mycket frisk luft på dagens första pass: Walking. Ska bli intressant att se hur många som dyker upp den här gången. Förra gången var vi bara två deltagare och instruktören.

Efter Stavgång-klassen väntar underbar musik, härliga rytmer och mycket dans och glädje i gruppträningslokalen. Ja, jag ska på Latino.

Sedan är det en snabb dusch som gäller för jag ska iväg till Kungens Kurva och äta fantastisk sushi i trevligt sällskap.

Jag tycker att mina planer låter grymt roliga och jag ser fram emot de kommande timmarna. Senare på eftermiddagen/kvällen borde jag kanske ägna mig åt lite hushållsarbete också, men det kan jag tänka på då, nu fokuserar jag på två bra träningspass och en god lunch!

Njut av Er söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar