söndag 17 april 2011

Efter tre vilodagar

är det dags att röra på sig igen.

Ja, det blev vilodag igår också. Magen var fortfarande inte i form på förmiddagen, så jag valde att ta det lugnt. Det enda jag hade med motion att göra var att titta på SM-finalerna i innebandy på tv. Grymt roliga matcher. Det var verkligen underhållande! Dessutom vann det lag som jag hejade på i båda matcherna ;o).

Mot kvällen började magen må bättre, och idag känns den helt okej. Nu fyller jag den med frukost, sen går jag och tränar.

Jag ska delta i en Walking-klass. Det ser ut som att jag inte kommer att vara ensam deltagare den här gången eftersom Mia också skulle vara med.

Ska bli riktigt skönt att röra på sig lite! Och vem vet, det kanske blir en till promenad idag...de lovar ju 16-17 grader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar