söndag 24 april 2011

Vilovecka

Veckan inleddes med 4 vilodagar, där jag i och för sig cyklade en hel del på onsdagen, men jag räknar inte detta som träning. Eftersom det har varit grymt bra väder här i Ungern tränade jag mest utomhus.

Fysisk träning – 4 pass:

  • Kettlebells
  • Cykling 60min
  • Cykling 45min
  • Cykling 75min

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 2186 kcal

Det blev lite för mycket mat den här veckan, och mindre motion än vanligt, men det har varit jättetrevligt att vara hemma och ta det lite lugnt, samt ladda batterierna med hjälp av följande:

  • Tid med familjen
  • Thai massage
  • Klippning
  • Ansiktbehandling
  • Lek med hunden
  • Klassisk massage
  • Sola i trädgården
  • Läsa
  • Spela sällskapsspel

Jag har några dagar till här i Ungern innan det är dags att åka hem till Sverige. Hoppas bara att inte vågen kommer att visa ett jättestort plus på onsdagmorgon... Jag skulle dock inte bli förvånad om jag gick upp lite, och då är det bara att gilla läget och fortsätta satsa på mycket motion och en sund kost framöver.

Eller vad säger Ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar