måndag 25 april 2011

Cykla gjorde jag även idag

Jag var ute i 57 minuter och 57 sekunder. Nu känner jag mig riktigt laddad inför spinningklasser och framför allt Cykeleventet på lördag. Jag har sparat bilder från cykelturerna i mitt minne som jag kommer att kunna ta fram på passen då det känns jobbigt att trampa på.

Medelpulsen var 140, medan maxpulsen låg på 169. Kaloriförbrukningen landade på 590 kalorier.

Tyvärr åt jag rätt mycket idag också... det var inget fel på måltiderna, utan allt annat jag åt emellanåt, för mycket småätanda alltså. Det måste jag sluta med omgående, annars blir det svårt att gå ner i vikt och nu har jag säkert några extra kilon att bli av med också...

Imorgon väntar en vilodag med pedikyr och manikyr på schemat innan det är dags att flyga hem på kvällen.

Sov gott!

1 kommentar: