onsdag 13 april 2011

Vad står 223 för?

Det kan man verkligen undra, för det var inte kaloriförbrukningen idag, snarare min maxpuls på Cirkelträningen enligt pulsklockan. Jag måste ta reda på om det ens är möjligt...

Medelpulsen var 148, och det fanns vissa stationer där jag tyckte att det var väldigt kämpigt och att bananen jag åt en timme innan passet befann sig någonstans i halsen...det sistnämnda var inte skönt alls. Men passet var jättebra. Jag orkade inte räkna hur många vi var, men minst 14 deltagare skulle jag gissa på och det är ju kul att flera provar på.

Instruktörerna var utklädda och både deras klädsel/smink och själva passet gjorde att det kändes som om jag deltog i Militär träning. Väldigt tufft var det med mycket mera vikter på de flesta stationerna som hittills och det behövdes mycket pepp från min duktiga träningspartner och en massa jädrar anamma från min sida för att genomföra passet.

Resultatet av träningen är 581 förbrända kalorier och säkert starkare muskler, en trött tjej och antagligen träningsvärk imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar