lördag 23 april 2011

Sommaren är här!

Jag skojar inte. Det är 28-29 grader i luften, så jag har varit ute hela dagen. Vi åt lunch i trädgården och satte oss sedan i gräset bredvid några fina blommor och spelade sällskapsspel.

Vår söta hund var naturligtvis tvungen att hålla sig i närheten och tyckte att det var jätteskönt i gräset.


Jag passade på att byta om till bikini också, så nu är jag inte lika blek som när vi åkte hit. Kul att få lite färg!

Jag känner mig något sugen på att dra ut på en till cykeltur idag. Får se om kläderna hinner torka innan solen börjar gå ner (jag slängde in dem i tvättmaskinen efter morgonens träningspass).

Jag har faktiskt lite träningsvärk i ryggen (antagligen beror den på massagen igår) och jättemycket träningsvärk i framsida lår idag, så det vore kanske inte så dumt att trampa bort smärtan. Klockan har ju inte hunnit bli 17, så jag hinner kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar