fredag 8 april 2011

Different day

som ägnades åt mina studier i Borlänge och detta gjorde att min dag var lite annorlunda. Följande kan jag säga om denna fredag:

Jag
  • var borta i 17,5 timme: klev ut genom lägenhetsdörren strax innan kl 5 (efter bara 3,5 timme sömn) och klockan visade 22:23 när jag klev in i lägenheten igen,
  • har suttit nästan hela dagen: på tåget, i skolan, i shoppingcentret Kupolen i väntan på tåget (där jag läste några inspirerande artiklar om träning och sund kost), på tåget igen som var 1 timme och 20 minuter försenad mellan Borlänge och Stockholm C och ledde till att jag kom hem en timme för sent,
  • åt mycket mer mat än vanligt för att kroppen och hjärnan skulle orka hela dagen,
  • var tvungen att ta en vilodag,
  • är riktigt trött nu, men
  • jag känner mig jättetaggad inför morgondagens träningspass.

Nu är det ÄNTLIGEN HELG och jag ska inleda den med ett skönt bad. Sedan tänker jag ägna de följande två dagarna åt träning och vila. Jag kommer också att träffa några bloggare och bloggläsare på Sushikungen på söndag.

Gott ska det bli!

Vad har Ni för planer inför helgen?

1 kommentar:

  1. ...att gå och lägga mig. ;) Klockan är nu 03:20 och jag har kommit hem från Sthlm. Vart tvungen att sätta i mig en kycklingburgare innan sängdax. Men nu ska jag sova. Hoppas jag inte är förvirrad imorgon, det känns som om jag skulle kunna vara det. :) Dock har jag lyssnat på grymt skön musik, som gjort mig alldeles lycklig med mungipor upp till öronen! Så jag hoppas den lyckan kommer o biter mig imorgon så jag orkar upp till träningen. =) Vi ses till Dance Aerobic! /Mia

    SvaraRadera