torsdag 7 april 2011

Migrän och inflammation i nacken

Det har varit en jobbig period med huvudvärk varje dag i ca 1,5 vecka, så jag besökte min läkare idag. Han tyckte att huvudvärken hade/har med två saker att göra:

  • Migrän
  • Inflammation i nacke

När han tryckte på min nacke gjorde det jätteont på flera ställen främst på höger sida där också huvudvärken har suttit, så nu kommer jag att få ta tabletter mot inflammationen. Tyvärr kunde jag inte hämta ut medicinen idag eftersom typiskt nog hade båda apoteken i stan problem med datasystemet...

Jag får väl försöka på något apotek i Borlänge imorgon, annars hinner jag inte ta alla 20 tabletter tills jag ska på återbesök den 18 april.

Mäta mig hinner jag inte nu, för jag måste gå till gymmet alldeles strax för att först köra Aerobics och efter det delta i en lugn yogaklass.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar