måndag 11 april 2011

Varmt och soligt

Vilken sorts träning kan vara bättre än utomhusträning när solen skiner och termometern visar +15,7 grader? Jag känner att jag verkligen vill vara ute och träna ikväll, så jag tänker gå på Walking. Det är första gången passet hålls på en måndag, och det blir inte samma instruktör som på söndagar så det är lite spännande.

Efter Walking kommer jag att byta om för att göra solhälsningar, jobba med min styrka, uthållighet, smidighet och balans under 75 minuter. PowerYoga står alltså på schemat och jag är glad för att jag kan vara med den här gången eftersom senast jag kunde vara med var för 3 veckor sedan. Jag har saknat den här yogaformen så jag ser verkligen fram emot denna klass.

Vad kul det ska bli att träna idag! Det är inte ens 2 timmar kvar tills jag ska börja gå med stavar...HURRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar