torsdag 21 april 2011

Känner mig som en ny människa

efter en 2-timmars ansiktsbehandling och ett besök hos frisören. Jag lyckades tyvärr inte ta någon bra bild på mig idag, men jag bjuder på en där jag står under det fina päronträdet i trädgården.

Däremot har jag lyckats ta några fina kort på vår vackra, 11-åriga vovve (han heter Kófic).

Eftermiddagen/kvällen bjöd på lek med honom och årets första grillning med mamma, pappa, syrran, hennes pojkvän, samt min underbara man.



Kófic fick naturligtvis också av den goda maten som bestod av grillad korv, Mititei gjord på nötkött, griskött och lammkött, samt sallad.


Jag hade en jättetrevlig torsdag, men rörde inte särskilt mycket på mig, så jag ska försöka komma iväg till gymmet och prova ett pass imorgon som jag inte har kört förut. Mer om detta under morgondagen.

Tränade Ni idag?

2 kommentarer:

  1. aww, vilken söt puppe!!!

    Tråkigt att du inte kan komma på cykeleventet, holistic, blilliantsmile, rextart (nike och gococo till de fem första anmälda) är med och sponsrar och det kommer bli grymt kul!

    SvaraRadera
  2. Visst är han söt? :o)

    Jag har nu sovit på saken igen, och som jag skrev till dig, tycker jag att det är en väldigt bra idé att dra ihop gänget inför VårRuset. Så här blir det ännu roligare att springa/gå tillsammans. Dessutom har jag länge velat gå på ett pass som du leder, så jag anmäler mig nu till eventet! Jag kommer och jagar dig på min cykel, så var beredd ;o) (de andra passen får jag gå på någon annan gång)

    Så skriv upp mig och sen kör vi!

    Kram

    SvaraRadera