lördag 30 april 2011

Grym spinningklass i Huddinge

Ett gäng taggade vänner till Suzan samlades i Huddingehallen idag för att tillsammans kriga sig igenom Suzans tuffa pass. Jag och maken var två av deltagarna.

Jag kände mig väldigt peppad och trampade på ordentligt från början. Snart började svettet rinna och det rann inte bara på min kropp utan droppade även ner på golvet... så varm blev jag. Bra musik och en duktig instruktör kan få mig att prestera mer och Suzan var verkligen bra på att instruera och peppa.

Efter 55 minuter var vi rätt trötta, men posa var vi tvungna. Här ser ni mig och Dennis med vår grymma instruktör:

Maxpulsen var 175, medelpulsen 151 och kaloriförbrukningen landade på 645 kalorier som jag är jättenöjd med. Är man nöjd, måste man le, och då vill man ha ett vackert leende med vita tänder.

Det vet även Suzan som gav alla deltagare en goodiebag med bl. a. BrilliantSmile whitening tandkräm. Andra saker som låg i bagen var Holistic PowerMeal, protein tillskott, shaker och sköna smoothie-recept, samt en banan som var den första jag åt upp efter passet ;o).

3 kommentarer:

  1. kul att ni kom och jag hoppas det blir fler ggr! kram!!

    SvaraRadera
  2. Var det fotot jag tog? Vad fina ni är. Just då var jag mest överväldigad över att det gick så bra att spinna :)

    SvaraRadera
  3. Hej Kia!

    Ja, det är den bild som du tog och visst blev den jättebra. Tack!!!

    Du är en jätteduktig fotograf som klarar sådant efter ett svettigt spinningpass! ;o)

    Hoppas att du fortsätter gå på spinning!

    Kram
    /Szilvia

    SvaraRadera