söndag 3 april 2011

Huvudvärk hela veckan

Ja, jag hade faktiskt huvudvärk varje dag denna vecka. Ibland försvann den en liten stund, men jag var tyvärr tvungen att ta flera värktabletter under veckans gång för att lindra smärtan. Huvudvärken kunde dock inte hindra mig från att träna och jag hann med 10 träningspass under v13:

Fysisk träning – 7 pass:

  • Step intervall
  • Afrodans
  • Spinning
  • Fys & Självförsvar
  • Actic Cirkel
  • Walking
  • Latino

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 3 pass:

  • Promenad x2
  • Mindfulness

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 4220 kcal

Antal vilodagar:

  • 0

Inga vilodagar denna vecka alltså. Jag hade dock två lugna dagar, måndag och fredag, då jag bara gick hälsopromenader.

Nästa vecka kommer jag defintivt att ha vilodag på fredag då jag åker till Borlänge tidigt på morgonen och kommer hem från laborationen sent på kvällen. De andra sex dagarna tänker jag träna för att viktminskningen ska komma igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar