fredag 15 april 2011

Dålig uppdatering...

som framför allt beror på magproblem och trötthet.

Jag hade jätteont i magen natten till igår som gjorde att jag inte kunde sova. Sen jobbade jag och pga sömnbristen var jag helt slut när jag slutade på kontoret.

Som tur var hade jag bokat in en lunchdejt med Mia och Cilla som var riktigt trevligt och fick mig att må bättre. Att solen sken och det var fint väder var också skönt, men gjorde mig ändå inte särskilt pigg. Efter lunchen sov jag faktiskt hela eftermiddagen tills det var dags att gå till Sydpoolen.

Nej, jag ställde inte in min vilodag. Min kropp behöver verkligen återhämtning så jag gick till gymmet enbart för att lyssna på andra föreläsningen i serien om Konditionsträning och löpning. Mer om denna i ett senare inlägg. Efter föreläsningen gick jag raka vägen hem och la mig ganska tidigt och trots att jag hade sovit på eftermiddagen somnade jag nästan omgående.

Jag tror att jag nu också har kommit på vad som gör min mage orolig. Jag tar ju tabletter mot inflammationen i nacken och detta läkemedel som biverkning kan orsaka problem med magen. För att bevisa detta kommer jag inte att ta medicinen varken ikväll eller imorgon, så får vi se om jag har rätt.

Jag har vilodag även idag, ingen träning, om inte en snabb städning räknas som det ;o). Fast det tycker jag inte...det var inte alls jobbigt och det känns faktiskt riktigt skönt att ha gjort det. Jag kunde även konstatera att det snart är dags för storstädning också. Så fort arbetsrummet är färdigrenoverat (det går väääääääldigt sakta) kommer jag att städa ordentligt i hela lägenheten.

Vad gör Ni denna eftermiddag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar