tisdag 4 oktober 2011

-0,7 kg på vågen


Mycket vätska har jag blivit av med under det första dygnet med detox och förhoppningsvis har en del slaggprodukter också försvunnit. Vågen visade i alla fall 0,7 kg mindre än igår morse, så det är väl ett bra tecken.

Frukosten är avklarad. Den bestod av en banan, hallon och blåbär, samt PowerMeal, och en näve cashewnötter. Jag har också förberett mig inför dagen. 


Den lilla asken innehåller alla tillskott jag behöver under dagen. En portion Detoxdryck är färdigblandad i shakern, och längst ner ligger det 1 port REDS, samt två teskedar UltraDetox som ska blandas med lite juice på eftermiddagen.

Dessutom finns det cashewnötter i behållaren och jag ska även ta med mig ett äpple och en banan. En matlåda är också fylld med blomkål, broccoli och potatis, och ligger i ryggsäcken. Det ska få bli lunchen idag.

Nu ska jag skynda mig till skolan. Ha en fantastisk tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar