fredag 21 oktober 2011

Försöker fokusera på det positiva


Jag vet att det är tråkigt med två inlägg med listor en och samma dag och jag är ledsen för det, men det speglar faktiskt väldigt bra hur tråkig och jobbig denna fredag har varit...

Trots att det finns mest negativt att säga om denna dag, har jag hittat några saker som är bra och som jag tänker fokusera på:
  • Helgen har börjat och den har potential att bli en lugn och trevlig helg.
  • Jag förbrände 770 kcal genom att gå/jogga i 1,5 timme (maxpuls 171, snittpuls 132) ikväll.
  • Jag har en underbar man och en fantastisk familj (jag saknar dem).
  • Badkaret och de sista 100 sidorna av en kriminalroman väntar på mig.
  • Sängen (som ropar på mig) behöver inte lämnas förrän kroppen själv känner sig utvilad i morgon bitti.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar