måndag 24 oktober 2011

Återigen 6,37 km med stavarna


I onsdags när jag blev rastlös på kvällen gick jag 6,37 km. Idag promenerade jag också med stavarna, men jag valde att ta en helt annan väg och ändå visade klockan att jag hade gått 6,37 km efter 59,5 minut. Lite roligt är det, tycker jag.

Jag gick ganska raskt med en snitthastighet på 6,4 km/h. Jag lade in tre löpsträckor när jag skulle ta mig uppför backar och i 11 km/h sprang jag som snabbast. Maxpulsen var 171, medan i det stora hela höll jag mig i PZ2 med en snittpuls på 128 slag/minut. Kalorifröbrukningen landade på 494 kcal.

Efter promenaden bestämde jag mig för att avboka kvällens pass på Sydpoolen och fokusera på studierna resten av dagen. Om jag ändå skulle bli sugen på yoga, kan jag alltid ta fram min Yoga-dvd och rulla ut min fina turkosa yogamatta på golvet här hemma.


Tränar Ni idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar