torsdag 6 oktober 2011

Måste avbryta


Jag försöker känna mig nöjd med att jag höll mig till råkost i tre dagar och att jag lyckades gå ner 1,2 kg. Jag måste dock inse att jag inte kan fortsätta så här. Jag har mycket annat att tänka på nu, och för att råkost ska fungera måste man ha tid för att planera och fixa maten (och äta den ;o)), vilket jag inte har just nu. Under detox ska man inte heller stressa, men tyvärr stressar jag rätt mycket och det är inte bra.

Jag försöker självklart hålla mig till nyttig mat: mycket frukt och grönt, samt nötter blir det i fortsättningen också, jag ska tänka på att maten ska innehålla mycket proteiner och bra fetter, samt lite kolhydrater och jag lär även fortsätta med kosttillskotten.

Idag ska jag också gå på AntistressYoga för att jobba med min inre balans. Det behövs!

3 kommentarer:

  1. Men det är väl jättebra! Tycker du är superduktig!! Att äta rätt räcker låååångt :P Medveten som jag förstår att du är, tar dig ännu längre!

    Kram igen :)

    SvaraRadera
  2. Grymt bra jobbat ändå tycker jag! Man ska lita på sin magkänsla. (: kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack söta Ni! Hoppas att Ni haft en fantastisk dag och att det går bra med din detoxkur, Felicia!
    Kram till Er båda!

    SvaraRadera