torsdag 27 oktober 2011

Bästa sushin med bästa Suzan!

Suzan, Frank och jag åkte till Kungens Kurva där vi tjejer skulle äta en kunglig lunch och prata lite. Vi konstaterade snabbt att både Suzan och jag hade haft grym träningsvärk efter Ruffien i söndags och att vi var väldigt hungriga och sugna på sushi idag.

Vi började med Misosoppa och fortsatte med Laxtemaki.

Skål! ;o)

Eftersom jag hade varit så hungrig på vägen dit beställde jag en stor Sushimix.

Så fantastiskt god!
Jag önskar att jag kunde äta där mer ofta. Personalen är så trevlig, maten är så snyggt upplagd, råvarorna är väldigt fina och sushin smakar så fantastiskt att det inte ens går att beskriva med ord...

Att jag dessutom oftast har väldigt trevligt sällskap när jag äter på Kungen är en annan positiv sak. Det var roligt att träffa Suzan idag. Synd att hon åker hem imorgon, men jag hoppas att vi kan träffas snart igen. Jag borde kanske börja planera en resa till Skåne också ;o).

2 kommentarer: