söndag 2 oktober 2011

Seg start, stark avslutning


Så kan man snabbt och enkelt sammanfatta min träningsvecka. Jag hade inte tid och möjlighet att träna måndag-onsdag. Sedan körde jag dubbelt i torsdags, lyckades komma iväg på ett pass på fredagen, sprang ett roligt lopp i Hagaparken igår, och idag rörde jag på mig i drygt 3,5 timme. 

Fysisk träning – 7 pass:
  • Stavgång
  • Cirkel
  • Latino
  • Löpning
  • Promenad/jogg x3
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass

Antal vilodagar:
  • 3 st.
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 3904 kcal
Som Ni ser så har det inte varit fel på antalet träningspass denna vecka heller, men det saknades den mentala biten, som jag skulle vilja fokusera på nästa vecka. En vecka som lär bli intressant och säkert jobbig med tanke på att jag tänker köra detox. Detaljer kring vad det innebär kommer Ni snart att få läsa om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar