söndag 23 oktober 2011

Om exakt två månader


den 23 december alltså, kommer jag att åka till varmare breddgrader. Kanske kommer det inte att vara mycket varmare än i Sverige men jag ska ändå åka ca 1300 km söderut. Jag ska nämligen fira jul i Szolnok med familjen. Det ska bli väldigt trevligt!

Men tills dess måste jag se till att träna ordentligt för att kunna unna mig goda ungerska varmrätter sedan. Därför har jag inte legat på latsidan denna vecka heller och hunnit med ganska många pass.

Fysisk träning – 7 pass:
  • Stavgång x2
  • Latino
  • Box
  • Cirkel
  • Promenad/jogg
  • Ruffie
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • Yogalates
Antal vilodagar:
  •  1 st
Kalorifröbrukning genom motion:
  • 4269 kcal
Imorgon börjar näst sista veckan för terminens första projekt i skolan vilket betyder att jag lär behöva jobba mycket, men jag ska försöka se till att hinna med ungefär lika många pass som denna vecka. Det känns alltid bättre både i kropp och själ när man har tränat och jag kan också tycka att jag presterar bättre i skolan när jag är fysiskt aktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar