tisdag 11 oktober 2011

Godkänt


Jag kunde sova till 8. Skönt! Det är säkert tack vare avslappningen på slutet av Yogalates:en och värmen i bastun där Mia och jag satt en liten stund efter passet igår kväll. På vägen hem pratade vi en hel del (tur att vi bor åt samma håll och kan göra det) och bland annat kom överens om att jag skulle dyka upp hos henne 9:50 idag. Då ska jag nämligen få massage.

Just det, där får kroppen sin belöning för att den har stått ut med att jag suttit framför datorn med dålig hållning i många många dagar (och för att den lät mig sova rätt länge idag).

Efter massagen tänker vi äta lunch tillsammans. Vi har inte riktigt bestämt var men god ska lunchen vara. Om den blir åt det nyttiga hållet, vet jag inte. Kanske.

Fast man kanske kan unna sig något mindre nyttigt ibland speciellt när man planerar att köra två pass på kvällen. På flera veckor har jag inte haft möjlighet att gå på varken Step eller Latino på tidsagskvällar...
HERREGUD!, nu när jag kollar i min lilla träningsdagbok så ser jag att det har gått hela sex veckor sedan jag tränade en tisdagkväll... chockad! Fast egentligen borde jag inte vara det. Det är oftast tisdagar vi har handledning med lärarna eller kritiktillfällen i skolan. Då hinner jag tyvärr inte hem.

Däremot är jag hemma idag. Så nu tänker jag passa på och gå på båda passen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar