onsdag 5 oktober 2011

M&M


Minus på vågen: ytterligare 0,5 kg lättare är jag tack vare detoxen. Idag fortsätter avgiftningsresan.
Morgonpromenaden blev av trots att sängen gärna ville dra mig tillbaka. Men jag var starkare, gick upp, tog på mig mina nya strumpor...


...och min nya löparjacka som hela ToppLopp-laget har...


...samt tog med mig pulsklockan, gps:en och stavarna och gick 5,98 km under en knapp timme. Med en maxpuls på 165 och en maxfart på 8,8 km/h gick jag längs kanalen:


Snittpulsen låg på 130 och i snitt hade jag 6,0 km/h i benen. Kaloriförbrukningen landade på 507 kalorier. Bra start på tredje detoxdagen med andra ord!

1 kommentar:

  1. Heja dig! vad duktig du är! Jag önskar mig också en detoxkur, men jag undrar om min kropp verkligen skulle må bra av det? Måste nog läsa på!

    Kram
    Emilia

    SvaraRadera