måndag 10 oktober 2011

Nöjd med


  • insatsen jag gjorde i helgen vad det gäller skolarbetet – det var jobbigt och stressigt
  • boken Dödens stad som jag läste klart på vägen till skolan i morse – det kan vara värt att kolla i bokhyllan i källaren ibland
  • delkritiken i skolan där vi fick väldigt positiv kritik från lärarna – nu är det ”bara” 3,5 vecka kvar av projektet och jag tror att vi vet vad vi har kvar att göra
  • att vi slutade i skolan innan 16:30 idag – sällan det händer när man går i Arkitekturskolan
  • att det verkar som att jag kan stanna hemma imorgon – jag måste läsa en del i kurslitteraturen men jag hoppas att dagen kommer att bjuda på lite annat också
  • att jag nu kan relaxa i ca 30 minuter innan jag måste börja byta om – jag ska på Yogalates
  • att kunna skriva om positiva saker efter att jag har varit ganska negativ i säkert en vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar