torsdag 6 oktober 2011

Hemma från skolan

Jag var där 6:45 imorse eftersom jag jobbar bättre på morgonen. Pga att jag började mer än två timmar tidigare än vanligt (9:00), bestämde mig för att lämna skolbyggnaden 15:30. Tyvärr betyder det inte att jag kan slappna av, jag har mer arbete att göra, men jag kan i alla fall göra det hemifrån.

Men Yoga tänker jag gå på. Jag behöver lite paus ibland. Precis som på lunchen då jag gick en promenaden i stan, gick in på en restaurang, beställde 12-bitars sushi och åt en god misosoppa medan jag väntade på sushin.

Varm mat!
Jag beställde extra mycket ingefära. Så gott!

Maten var inte lika fint upplagd som på Sushikungen, men den smakade bra. På något sätt kändes också smakerna mer tydligt nu när jag bara hade ätit grönsaker, frukt och nötter i tre dagar. Det gjorde faktiskt att jag njöt av maten ännu mera.

Efter lunchen gick jag tillbaka till skolan, kollade på de fina höstfärgerna från fönstret och fortsatte jobba.


Nu har jag en timme för skolprojektet innan jag måste gå till Yoga-klassen. Ser fram emot den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar