fredag 14 oktober 2011

568 kcal


blev förbrända under kvällens aktivitet som innebar promenad och jogging. Pulsen var 125 i snitt så effekten av motionen borde vara bättre uthållighet om inget annat. Benen fick också jobba lite.

Idag har jag varit trött och seg. Jag sov till och med på eftermiddagen vilket jag annars inte brukar göra. Jag tror att det beror på att jag tillbringar för få timmar utomhus/för många timmar inomhus. Luftkvalitén i skolans lokaler är inte den bästa, så det kan ha varit en bidragande orsak till att jag har haft för lite energi. Jag hoppas kunna fylla på med lite frisk luft i helgen.

Nu ska jag dock hålla mig inomhus, dricka en kopp te och läsa lite innan jag lägger mig för att vakna utvilad imorgon redo för dagens träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar