måndag 3 oktober 2011

Detox-frukost


Denna morgon påbörjar jag min första detoxkur. Tanken är att jag ska hålla mig till frukt och grönsaker under en vecka. Därför består dagens frukost av banangröt (2 mosade bananer) med hallon, pupmafrökärnor och gojibär. Jag tänker också äta ett äpple.



Från den lilla asken bredvid tar jag 5 Chlorella-tabletter. Chlorella är en grön alg som sägs vara ”naturens mest näringsrika växt”. Dessutom tar jag 2 kapslar Cellenzymer som ska hjälpa kroppen att ta upp näring från maten.

Och lite te kan väl inte heller skada, eller?

3 kommentarer:

  1. Inger the under detox ;) kram!

    SvaraRadera
  2. Tur att jag har "god" UltraDetox att dricka då ;o)

    SvaraRadera
  3. Iofs, beror ju lite på hur du kör men för att få optimal utrensning så bör man utesluta kaffe o the.

    Jag blandar Reds i drinken också, det är inte supergott men går att dricka o är mycket godare än med vatten.

    SvaraRadera