söndag 16 oktober 2011

Är veckan verkligen slut inom två timmar?

Jo, det verkar så. Därför tänker jag summera en träningsvecka som blev lyckad trots att jag hade mycket i skolan som vanligt.

Fysisk träning - 8 pass:
  • Step
  • Latino
  • Core/Spinning 75 min
  • Cirkel
  • Promenad/jogg x3
  • Cirkel

Mindre fysiskt krävande (snittpuls under 60% av maxpuls)/mental träning - 3 pass:

  • Yogalates
  • Core 30 min
  • EnergiYoga

Antal vilodagar:
  • 1 st

Kaloriförbrukning genom motion:
  • 5164 kcal

Jag motionerade i 11 timmar och 45 minuter den gångna veckan. Hur nästa vecka kommer att se ut vet jag inte säkert. Jag hoppas kunna ha en yogakväll imorgon, konditionskväll på tisdag och intervallträning på torsdagskväll. På onsdag tänker jag ha en vilodag, men vad det gäller helgen har jag ingen aning om hur den kommer att se ut. Jag kommer säkert att röra på mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar