måndag 24 oktober 2011

Surt


var jag sugen på när jag vaknade imorse. Som tur var hittade jag citron och lime bredvid apelsinerna i fruktkorgen och de blev till en uppiggande morgonjuice.



Sedan var själva matdelen inte den nyttigaste kanske: en skiva bröd med leverpastej och smörgåsgurka... För att försöka göra det lite bättre åt jag även ett kokt ägg ;o).



Nu har jag lite arbete som väntar, och även skolprojektet måste utvecklas. Funderar på att börja med jobbet och kanske ta ett break när jag är klar med det. Under pausen skulle jag kunna gå en promenad för att rensa huvudet och sedan fortsätta med ritningarna som måste göras till skolan

I så fall skulle ju träningen redan vara avklarad. Då skulle jag kanske slippa bli stressad över att behöva avboka kvällsträning på Actic om jag skulle känna att jag har en bra flow i skolarbetet... jag har ju ändå varit och rört på mig...

Får fundera på det...

1 kommentar: