måndag 17 oktober 2011

Yogalates och uppfriskande dryck (utvärdering nr4)


Tillbaka till Äventyrsbadet och värmen var vi på Yogalatesen. De hade haft tekniska problem med Äventyrsbadet och vi hade inte haft tillgång till den varma och mysiga lokalen på några veckor. Idag kunde jag dock rulla ut min Yogamatta där igen och det gjorde att det annars roliga passet blev ännu bättre. Denna kväll var det lite mer fokus på pilatesövningar än på yogan, tyckte jag. Det är alltid kul när klasserna är lite olika.

Jag tänker avsluta kvällen med att skriva lite om Aloeveradrycken som också fanns med i goodiebagen den 1 oktober.


Aloeveradryck har jag aldrig smakat förut. Den här sorten har jag inte ens sett innan jag hittade den i goodiebagen. Första klunken var lite speciell då jag inte var beredd på fruktköttet som jag sedan tyckte jättemycket om. En god dryck som är lagom söt tack vare honungen och vindruvorna. Jag tycker att den helst ska drickas kallt. 

Sedan dagen med laget Ett Dussin Pannor i Hagaparken har jag hittat drycken i en butik nära skolan.


Nu vet jag alltså vart jag ska gå om jag vill släcka törsten med något som också sägs öka näringsupptaget, hålla magen i form och ha positiv effekt på immunförsvaret.

Vi hade en till sponsor: dr. Hauschka. Deras produkter har jag dessvärre inte provat ännu. Sorry! Jag har inte kunnat släppa taget om de produkterna som jag har använt i ca 1,5 år nu. De är gjorda för just min hud av hudterapeuten som jag brukar besöka för ansiktsbehandling i Ungern.

Så fort de är slut och jag väntar på nästa besök till hemlandet lovar jag att testa dr. Hauschkas ansiktsvatten och ansiktskräm och berätta för Er vad jag tyckte om dem. Flera som var med i laget (bl.a. Emilia och Suzan) har varit väldigt positiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar