måndag 31 oktober 2011

Imorgon börjar en månad som jag ser fram emot


Sista dagen av oktober är snart över och jag sitter fortfarande i skolan och bygger modell. Jag lär inte träna denna måndagskväll, men det blev i alla fall en kort promenad i huvudstaden idag när jag skulle köpa material på lunchen. Det var fantastiskt fint väder och jag tog också en fin bild (tror jag), som jag har tyvärr inte kunnat överföra till datorn.

Vid slutet av förra månaden var jag inte nöjd med antalet träningspass även om variationen var bra. Idag kan jag dock konstatera att jag hann träna mer samtidigt som det inte var något fel på variationen nu heller.

Fysisk träning – 27 pass:
  • Löpning – ToppLoppet
  • Promenad/jogg x9
  • Stavgång x5
  • LatinoZumba 120 min
  • Walking
  • Step
  • Latino x3
  • Core/Spinning 75 min
  • Cirkel x3
  • Box
  • Ruffie
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 9 pass:
  • PowerYoga
  • AntistressYoga
  • EnergiYoga x2
  • StretchYoga
  • Yogalates x2
  • Core 30 min
  • Mindfulness
Antal vilodagar:
  • 9 st
Snart startar alltså november och som jag tidigare har sagt, så har jag en hel del att se fram emot. Hoppas också att jag kommer att kunna fortsätta träna lika mycket som i oktober, kanske ännu mer. Jag vill definitivt hinna gå på flera Latino-klasser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar