onsdag 2 mars 2011

Afrodans som medicin

Läkare borde rekommendera Afrodans för dem som har ont i axlar, nacke, rygg. Efter gårdagens pass hade jag en smärtfri onsdag: kände ingenting i varken axel eller rygg. Riktigt skönt efter nästan en vecka med värk. Hoppas att den håller sig borta nu!

Ikväll blev det tyvärr ingen träning. En tenta väntar snart och jag kände idag att jag inte hade pluggat tillräckligt mycket hittills, så jag bestämde mig för att avboka träningen och plugga istället.


Imorgon måste jag också försöka lära mig lite mer om byggnadsmaterial, men på kvällen väntar träning. Helst skulle jag vilja gå på Aerobics, Antistress Yoga och Fys & Självförsvar, men vet inte om jag hinner med alla.

Skolan är ju högre upp på prioriteringslistan, så om jag känner att jag behöver mer tid att läsa kurslitteraturen, blir det nog bara Fys & Självförsvar. Det är ju ett pass som jag har hoppats kunna gå på i tre veckor, men träningen har alltid blivit inställt. ”Den här veckan ska det bli av”- har gruppträningsansvariga sagt, så jag hoppas att instruktören äntligen dyker upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar