torsdag 17 mars 2011

Utvilad

Ja, äntligen vaknade jag utvilad. Det har inte hänt så många gånger på sistone. Att jag kände mig pigg när klockan ringde imorse kan bero på att jag sovit i nästan 12 timmar...

Igår kväll skrev jag att jag skulle lata mig i soffan och kolla på tv. Jag lyckades jättebra med att lata mig i soffan, så pass bra att jag somnade mellan 19:30 och 20:00 någon gång. Vaknade till runt 21:15, fixade lite grejer på ca 30 minuter, sen var det raka vägen till sängen (titta på tv...det blev inte mycket med det).

Jag skulle börja senare idag, så jag hade ställt klockan på 8:00 och när den ringde var det inga problem att lämna sängen. För skojs skull ställde jag mig på vågen idag också: 73,6...på rätt väg!

Nu har jag ätit en bra frukost. Ska hoppa in i duschen strax och förbereda mig inför denna dag som ska tillbringas i Stockholm.

Hur det blir med träningen ikväll, vet jag inte, vi får se om jag hinner.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar