torsdag 17 mars 2011

Ingen träning, men

ganska mycket promenad blev det idag. Lite shopping och mycket god mat efter jobbet.

Till lunch åt jag Kassler med potatis, rotfruktsgratäng och dragonsås. Maten var riktigt god!

Efter lunch köpte jag ett par träningsskor. Bild och en första utvärdering kommer när jag har avklarat första träningen i dem ;o)

På eftermiddagen blev det fika med en skolkamrat. Där åt jag något som inte var särskilt nyttigt: en jättegod semla på Vete-Katten. Det var trevligt att träffa min kompis och höra hur det har gått för henne sedan vi tog kandidaten i våras...otroligt att så lång tid gick utan att vi träffades. Jag fick också veta lite om vad som kommer att vänta när jag går tillbaka till skolan på hösten.

Efter semlan blev det lite promenad, jag kollade runt på Drottninggatan, så lite motion blev det i alla fall. Sen åt jag middag med Katarina på Gallerian. Det är alltid lika trevligt att träffa henne!

Som ni ser på bilden bestod middagen av Kyckling foccacia med smak av sweet chilli och sallad till.

Lite väl mycket kolhydrater blev det kanske idag och jag hann inte träna, men jag hade en jättetrevlig eftermiddag och det är också viktigt för att man ska må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar