fredag 25 mars 2011

Skola, sushi, sjukgymnast, vila

Dagen började ganska stressigt. Senast kl 12 skulle jag lämna in min portfölj och ett motivationsbrev till skolan för att söka till en sommarskola. Jag gjorde klart nästan allt igår, men kände att jag ville finjustera några detaljer imorse, och det gjorde mig så pass stressad att jag inte fick i mig någon frukost :o(

Det var först på vägen till Stockholm att jag fick i mig en Club Sandwich runt halv tio... men jag försökte trösta mig med att jag skulle gå på sushidejt när jag var klar i stan.

När ansökan var inlämnad, satte jag mig på tunnelbanan till Skärholmen, där jag hoppade in i bilen och körde mot Sushikungen. Där väntade Suzan och hennes man, samt min Nagoya.

12-bitars sushi inkl. temaki. Otroligt gott var det och att luncha med Suzan är alltid lika trevligt... Vi måste göra om det snart!!!

Efter lunchen väntade ett besök hos sjukgymnasten där jag fick övningar som jag kan göra för att få min axel/rygg att må bra, och fick också några nålar i ryggen för att spänningarna ska släppa. Skönt var det!

Vad det gäller resten av dagen, så kommer jag att plugga och kanske åka och titta på en innebandymatch. Ingen träning ikväll eftersom jag har fått behandling och för att det ska verka, rekommenderas det vila.

På fredagar är det annars Terése boxpass som brukar locka mig till gymmet. Grymma träningar som också är roliga. Hoppas att jag kan gå nästa vecka och få med mig min man också för att få slåss med honom lite ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar