torsdag 24 mars 2011

Dålig uppladdning = ingen rolig träning

Tyvärr är det så.

Jag köpte en Reztart-bar på vägen till gymmet för att orka träna. Men jag åt den alldeles för sent så den hade knappt någon effekt.

Egentligen ska man äta ca 2 timmar innan man ska träna, så jag borde ha ätit något runt kl 16, men jag hade fullt upp med annat...

Detta gjorde att jag inte kunde ge järnet på träningen, och när jag känner att jag inte tränar som jag borde, blir jag besviken på mig själv och tycker dessutom att träningen inte är kul. Ändå blev kaloriförbrukningen 519 kcal, vilket jag verkligen måste vara nöjd med.

Nu gäller det bara att ladda om till nästa träning, dit jag ska om en kvart. Jag hade lovat min man att följa med på hans innebandyträning och stå i mål eftersom målvakterna skulle vara frånvarande. Vi får se hur det kommer att gå, det blir kanske skoj!

Återkommer senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar