måndag 7 mars 2011

SMS

från min duktiga naprapat. Jag kan träffa henne idag. Vad glad jag blir! Mina axlar och min rygg blir säkert tacksamma för besöket hos henne.

Detta innebär att jag inte kommer att träna ikväll för att behandlingen ska ge bästa möjliga effekt.

Alltså inleds även denna vecka med en vilodag, men sen har jag nästan en hel vecka framför mig att träna så mycket jag bara orkar ;o). Och jag vill och kommer att orka mycket!!!

Har du fått något sms/samtal/brev/paket som gjort dig glad idag?

1 kommentar:

  1. nej, inte idag. Men i fredags fick jag ett paket från adlibris.se. Det var boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Jag har verkligen försökt att INTE läsa den, eftersom "alla andra" verkar läsa eller har läst den. Men nu var det slut på böcker för mig, så lika bra att köra med ett "säkert kort". Å den funkar.. Men allra helst hade jag velat ha en kriminalhistoria att sätta tänderna i!
    Jag kan förresten rekommendera "Post card killers" av Liza Marklund & James Patterson. Jag har den om du vill låna. Annars finns den på bokrean oxå. ;)
    OJ.., långt inlägg det blev.. :) /mia

    SvaraRadera