lördag 12 mars 2011

Oj, vad jag kan bli på dåligt humör

när jag är hungrig...men låt oss börja från början.

Från 11:30 körde jag BodyCombat och det gick bra. Passet var roligt och det kändes som att tiden gick väldigt fort, de 59 minuterna vi tränade flög iväg bara... Jag hade en maxpuls på 172 och en medelpuls på 148 vilket gjorde att jag förbrände 680 kalorier.

Efter passet tuggade jag i mig en L-carnitine bar för att orka köra EnergiYoga i 75 minuter. Yogan var skön, och vissa poser var riktigt jobbiga efter att ha kört Combat. På de flesta yogapassen vill jag bara slappna av och inte bry mig om pulsen och kaloriförbrukning, och det här passet var just ett sådant.

När passet var slut och jag gick in i omklädningsrummet kände jag mig jättehungrig, trött och därför lite småirriterad, och det blev bara värre av tanken att det inte fanns någon färdiglagad mat hemma. Då var jag redan på dåligt humör och det blev inte bättre av att småbarn skrek och grät i omklädningsrummet...jag ville bara hem och äta så fort som möjligt.

Nu har jag hunnit äta, och jag börjar må bättre, men det var verkligen inte roligt där ett tag.

Hoppas att ni har en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar