torsdag 3 mars 2011

Sorg, glädje, värme, paket

Så kan man sammanfatta min lunchrast.

Sorg: mina älskade träningsskor var jag tvungen att lämna tillbaka :o( Anledningen kan ni se på bilden nedan.

Jag tycker inte att yttersulan ska släppa efter 4 veckors användning, och det tyckte de inte i butiken heller. Jag erbjöds att välja ett par nya skor eller få pengarna tillbaka. Eftersom vårens modeller snart kommer till butikerna valde jag att få pengarna tillbaka och vänta på de nya skorna. Hoppas att Asics kommer att ha några fina träningsskor att erbjuda för mina fötter älskade de här...synd det där med yttersulan.

Glädje: lunch på Sushikungen. Det blev Nagoya med temaki, samt misosoppa. Fantastiskt gott! Och jag fick plats vid fönstret så jag kunde njuta av solen också.

Värme: solen värmer så bra genom glaset, att jag inte behövde ha jacka på mig i bilen. Hur skönt är det inte?

Paket: när jag kom hem från min lilla utflykt till Kungens Kurva väntade ett paket i hallen. Nya linser har kommit med expressfart (leverans inom 24 timmar kan man inte klaga på), så nu kan jag äntligen slänga mina gamla och använda dessa nya när jag tränar.

Ännu har jag inte kunnat bestämma mig för hur jag ska göra med träningen ikväll... det har gått bra med pluggandet idag, och hoppas att det fortsätter lika bra nu efter lunchen också, då hinner jag kanske gå på både aerobics, yoga och fys & självförsvar. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar