lördag 26 mars 2011

Promenad x3

avklarades också under eftermiddagen med en kaloriförbrukning på 314 + 273 + 292 kcal. Pulsen var inte särskilt hög, dessa motionstillfällen kan man därför kalla för lätt träning, men det är ju fortfarande bättre än att lata sig i soffan hela eftermiddagen ;o)

Sammanlagt brände jag alltså 1404 kalorier idag, och det var ju tur det, eftersom på födelsedagsfirandet bjöds det på lite bakelser, och jag åt 3 godisbitar och lite saltade jordnötter också. Ångrar inte det men imorgon kommer jag att hålla mig till nyttigheter.

Jag tycker att jag trots lite onyttig mat på kvällen kan lägga mig med gott samvete och sova till kl 8 imorgon bitti (alltså kl 7 vintertid) innan det blir det dags för två promenader på förmiddagen.

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar